標題: Pagrindinės klaidos kiekvienamKokią esminę [打印本頁] 作者: badabunsebl01 時間: 2024-11-12 12:23 標題: Pagrindinės klaidos kiekvienamKokią esminę Bendravimas tikrai gali sugriauti kliūtis Virtualus bendravimas neabejotinai sugriovė kliūtis ir padėjo mums lengviau pasiekti daugybę žmonių dideliais atstumais. Kita vertus, virtualizacija suplokština komunikaciją. Pavyzdžiui, apsvarstykite įmonę, kuri dirba su nuotolinėmis komandomis. Viena vertus, tai yra pridėtinė vertė, nes tai leidžia žmonėms bendrauti be tradicinių biuro laiko ir erdvės apribojimų. Kita vertus, santykiai per atstumą vystosi lėčiau, o ryšiai silpnesni. klaidą daro kiekvienas bendraudamas su kitais? Bendraudami su kitais daugiau dėmesio skirsime sau, o ne pašnekovams, nebent patys to išmokysime.
Norime perteikti savo idėjas, įtikinti savo pozicijas, kalbėti B2B el. Pašto sąrašas apie save. Senovės Graikijoje Zenonas Citietis jau sakė, kad mes turime dvi ausis ir vieną burną, nes turėtume klausytis du kartus ir kalbėti perpus mažiau. Tiesą sakant, yra toks dalykas. du tūkstančiai metų mums sako, kad tai labai dažna problema! Kaip manote, ar yra bendras veiksnys, vienijantis bendravimą šeimos, profesiniame ir verslo pasaulyje? Žmonės visada yra žmonės, kad ir kokiomis aplinkybėmis atsidurtume.
Todėl pagrindiniai komunikaciją reguliuojantys mechanizmai visada yra vienodi. Duok pavyzdį? Pragmatinio bendravimo analogija Komunikacijos aksioma vi yra tai, ką naudojame norėdami padaryti įspūdį žmonėms. Visi esame girdėję apie „istorijų pasakojimą“ daugiau ar mažiau, nesvarbu, ar rinkodaros kontekste, kai darbe sakome kalbą, skirtą įtraukti visuomenę, pvz. , arba privačiai, pavyzdžiui, kai skaitau istorijas savo mažoms mergaitėms. Trumpai tariant, metaforaPasakojimai, metaforos, trumpai tariant, retorinės priemonės, kurias naudojame bendraudami pagal analogiją, nepriklauso nuo mūsų konteksto.